A Millenáris Buda szívében található pezsgő rendezvényközpont és zöld városi park – sokszínű rendezvényekkel és különféle feladatokkal.
JOGI ASSZISZTENS munkakörbe keressük új kollégánkat, 6 órás munkaidőben.
Csatlakozz te is a Millenáris csapatához!
Főbb feladatok, munkák:
- Menedzsment Támogatási Csoport munkájának támogatása
- Jogi dokumentumok előkészítése és szerkesztése sablonok alapján
- Adminisztratív feladatok ellátása, jogi ügyek/határidők nyomon követése
- Ügyviteli és ügyintézési folyamatok ellátása
- Jogi nyilvántartások, adatbázisok vezetése és frissítése, archiválása
- Társaságunknál használt rendszerek kezelése (DMS, Easy Project)
- HR generalista támogatása
- például szabadság idején: napi feladatok ellátása, bérszámfejtési anyagok előkészítése stb.
- HR iratok archiválása
- Egyéb HR adminisztratív feladatok ellátása
A munkakörhöz tartozó elvárások:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Megbízhatóság, rugalmasság, precizitás, önálló, felelősségteljes munkavégzés
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Jó problémamegoldó készség, folyamat és rendszerszemlélet
Előnyt jelent:
- Gazdasági társaságnál vagy ügyvédi irodában, hasonló területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
- 6 órás határozatlan idejű munkaviszony, 3 hónap próbaidővel
- Cafeteria juttatás (próbaidő kitöltése után)
- Változatos feladatok
- Segítőkész kollégák
- Könnyű megközelíthetőség
- Millenáris Parkban modern, szép irodai környezet
- Ingyenes parkolási lehetőség
- Munkavégzéshez szükséges eszközök, mobiltelefon és laptop
Munkavégzés helye:
1024 Budapest, Kis Rókus utca 16-20.
Jelentkezés módja:
Ha úgy érzed a felsorolt feladatokban van tapasztalatod és szívesen csatlakoznál hozzánk, küldd el a bérigénnyel ellátott részletes szakmai önéletrajzodat pdf formátumban – vezetéknév keresztnév CV elnevezéssel a [email protected] e-mail címre.